Saturday, March 19, 2016

سیستم مرجع رنگ در پشم، ویسکوز، نایلون، اکریلیک و مانند نخ دیگر


رنگ از Pom جعبه:

شما ممکن است این به عنوان بانک رنگ، جعبه POM POM، سیستم رنگ مرجع، مطابق جعبه از هر تمام هدف این است که شما باید چیزی را با شما که از طریق آن شما می توانید در فرم بهتر با مشتریان خود ارتباط برقرار نام.

بسیاری از بخش های وجود دارد که در آن این است که باید. بیایید با یک مثال از یک تولید کنندگان و صادر کننده دست ساز و دستگاه ساخته شده تولید کنندگان فرش شروع؛ 

جعبه رنگ از Pom برای تولید کنندگان فرش و قالیچه: 

بیایید این را به عنوان یک مثال؛ است یک تولید کننده فرش یا فرش که برخی از مشتریان در بخش های مختلف جهان وجود دارد و او برخی از طرح های با او که همچنین در پایان از طرح های رنگ استفاده می شود را مشخص کنید. بنابراین در این مورد اجازه دهید این است که یک طراحی با نام A که دارای 4 رنگ وجود دارد. رنگ به عنوان رنگ 1، رنگ 2، 3 و 4. مانند عاقلانه این بسیاری از طرح های بیشتر وجود دارد مشخص شده ...

در حال حاضر در این مورد قصد تولید است نشان می دهد که آنها را ساخته اند یک طراحی خاص با استفاده از 4 رنگ که آنها را به مشتریان خود ارائه دهد. از زاویه مشتری ... آنها می گویند که آنها نیاز به دیدن آن 4 رنگ در واقعی یا احساس می کنند که به جای یک رنگ هر رنگ دیگر است مورد استفاده قرار گیرد را مشاهده کنید. 

در مورد فوق هیچ سیستم مرجع از رنگ که از طریق آن تولید کننده و مشتری می تواند ارتباط برقرار است. حالا تصور کنید اگر مشتری است سیستم رنگ مرجع و یا می گویند یک جعبه رنگ POM که تولید کننده ... در این صورت مشتری در عرض چند دقیقه باز کردن جعبه رنگ که تولید کننده و رنگ آنچه که او نیاز را انتخاب کنید و در صورت هر گونه تغییر وجود دارد ساخته می شود آنها می توانند آن را بلافاصله انجام دهید. در این روش 2 راه ارتباط سریع تر و کامل خواهد بود. 

جعبه رنگ برای طراحان داخلی و تزئینات:

است که در آن منطقه دیگر یک مشتری از کارخانه سازنده تا به مشتریان مشخص شده خود را وجود دارد. این عمدتا طراحان داخلی، تزئینات که مایل به رنگ سفارشی خود را زیرا آنها می دانند چیزی است که با مشتریان خود و چه محدوده رنگ آنها مایل به حرکت می کند. اینها به عنوان جعبه رنگ POM قرار دادی یا سیستم مرجع رنگ سفارشی also.known. این را می توان در سفارشات ساخته شده است. آنها می توانند یک استودیو جعبه رنگ است.

رنگ جعبه POM برای تولید کنندگان نخ، معامله گران، عمده فروشان، تامین کننده:

منطقه سوم ما به ذکر است با تولید کنندگان و تامین کنندگان نخ های مختلف رنگ ... این ممکن است پشم، نایلون، اکریلیک، پلی استر، ابریشم بامبو، ویسکوز، پنبه، ابریشم طبیعی و یا انواع دیگر نخ. آنها حتی می توانند نخ خود را ارائه و با آرم خود را بر روی جعبه و POMS، جعبه های سفارشی نیز می توانید بر اساس سفارش ساخته شده است.

همه در بالا سه حوزه مهم که در آن این جعبه رنگ POM بسیار به آنها نیاز دارید می باشد. 

وسیعی از جعبه رنگ:

1. طیف های مختلف پارچههای پشمی و رنگ نخ ویسکوز جعبه های موجود با ما که به عنوان زیر هستند

A. 30 رنگ، سفارشی بامبو رنگ ابریشم جعبه



ابریشم بامبو سفارشی جعبه POM رنگ
ابریشم بامبو سفارشی جعبه POM رنگ





















B. ویسکوز 300 سایه


ویسکوز جعبه رنگ POM
ویسکوز جعبه رنگ POM

























C. 600 سایه جعبه pom پشم:

600 پشم POMS نخ سایه POM
600 پشم POMS نخ سایه POM

D. پشم 640 سایه: معاصر، pastal و دیگران

سایه pastal جعبه POM
رنگ معاصر جعبه pom پشم
رنگ معاصر جعبه pom پشم




E. 1200 سایه جعبه رنگ پشم
1200 جعبه رنگ تطبیق
1200 جعبه رنگ تطبیق

F. 1500 پشم سایه
جعبه رنگ مطابق با سینی برای 1500 POMS
جعبه رنگ مطابق با سینی برای 1500 POMS

علاوه بر بالا ما باید بسیاری از بیشتر ...

2. جعبه رنگ سفارشی : در اینجا شما می توانید رنگ خود را، و یا نخ را فراهم کند و با لوگو و نام این جعبه رنگ سفارشی را می توان ساخته شده است.


سفارشی جعبه POM تطبیق رنگ
سفارشی جعبه POM تطبیق رنگ

رنگ خاکستری جعبه های سفارشی
رنگ خاکستری جعبه های سفارشی



اندازه های مختلف از کیف و POMS در دسترس:

لوله POM با کیفیت بالا
لوله POM با کیفیت بالا
همچنین بسیاری از ارقام کیسه های در حال ارائه، با لوله های POM، در خارج از شما ممکن است انتخاب را وجود دارد. POMS ما کاملا از پشت قفل شده به طوری که نخ می کند بیرون می آید نیست.

POM POM BAG
POM POM BAG
POM BOX
POM BOX
سینی برای درج POMS
لوله POM با کیفیت بالا



قفل POM از تماس


مواد غذایی باید برای شما برای پر کردن معده همان سیستم رنگ مرجع راه خود را باید برای هر کسی با نخ است، ممکن است یک تولید کننده فرش، فرش، نخ، طراحان، تزئینات داخلی و غیره.

برای اطلاعات بیشتر شما می توانید با ما در تماس info@surekasgroup.com

No comments:

Post a Comment