Wednesday, October 24, 2018

بهترین و جعبه رنگ از Pom در ویسکوز ابریشم


تولید کنندگان جعبه POM رنگ در هند

سینی جعبه رنگ نشان دادن رنگ
سینی جعبه رنگ نشان دادن رنگ

مدت طولانی برگشت هنگامی که مشتری تا به حال به انتخاب رنگ برای فرش و قالیچه، دچار مشکل شد همیشه وجود دارد که چگونه تصمیم می گیرید که رنگ را انتخاب کنید؟ این همیشه یک مشکل و امور وقت گیر برای آنها بود. آنها با استفاده از به نگاه اینجا و آنجا برای انتخاب رنگ، بسیاری از زمان آنها را به برخی از قلمه پارچه، برخی از قلمه مقاله، رنگ از صفحه مانیتور، برخی از چاپی، اما همیشه برای برخی از مرجع رنگ که در آن آنها می توانند رنگ های واقعی قبل از آنها را ببینید به دنبال را انتخاب فرش و تابلو فرش تولید می شود.

این مسئله اصلی در مورد فرش منظور سفارشی و فرش بودند. برای حل ما با یک جعبه رنگ بسیار کوچک، که در آن مشتری می تواند حداقل برخی از اساس به آنها آغاز شده، سپس به تدریج طیف رنگ افزایش کردم و امروز روز ما قادر به دریافت سیستم رنگ مرجع نشان POMS رنگ نه تنها بوده است در پشم بلکه در ویسکوز که آن هم به عنوان ابریشم مصنوعی، ابریشم هنر شناخته شده است. این همچنین می تواند برای تولید فرش ابریشم بامبو استفاده می شود.








رنگ ابریشم بامبو را می توان برای فرش انتخاب
رنگ ابریشم بامبو را می توان برای فرش انتخاب
شدن رنگ ابریشم فرش و تابلو فرش
سیستم ویسکوز رنگ مرجع
سیستم ویسکوز رنگ مرجع
انتخاب رنگ فرش ابریشم
انتخاب رنگ فرش ابریشم


نمای نزدیک از هنر رنگ ابریشم
نمای نزدیک از هنر رنگ ابریشم














این 1200 سایه با تلاش های فراوان بالا از طرح رنگ فعلی، ساخته شده است با یک طرح از سال 2019، و تا حدی 2020. این سایه در حال اجرا هستند بسیار موفقیت در نساجی و موارد دیگر که در پروژه های مسکونی و همچنین تجاری استفاده می شود .. .


فرش ابریشم POMS سینی رنگ نشان
فرش ابریشم POMS سینی رنگ نشان

POMS رنگ ویسکوز
POMS رنگ ویسکوز
جعبه POM رنگ برای فروش همیشه در دسترس است با یا بدون کدهای خود را. رنگ هستند که در سینی که یک بار می تواند در یک کیف درج و آسان به حمل در هر نقطه که مایل ارائه شده است. 

برای اطلاعات بیشتر از سیستم رنگ مرجع، شما همیشه می توانید با ما در تماس info@surekasgroup.com

No comments:

Post a Comment